2015. gada 27. janvāris

Sapņu kāzas Bahamas

Kad es uzzināju par to, ka Madara precēsies, biju tik patīkami priecīga! Bet kad Madara un Sergejs man paziņoja, ka par savu īpašo dienu ir izvēlējušies 19. novembri un Bahamas, kā vietu kur aprecēties, biju vēl lielākā sajūsmā. Uz jautājumu, vai es vēlētos lidot uz Bahamām un būt klāt viņu īpašajā dienā kā fotogrāfe, protams, es daudz nedomājot teicu, jā! :) Tā es kļuvu daļa no šī skaistā notikuma un šis kļuva par manu 2014. gada svarīgāko notikumu!
Saule, baltas smiltis, zili zaļš ūdens, vientuļa pludmale..., kur vēl skaistākā vietā sākt jaunu dzīves posmu! 16. novembris pienāk nemanot ātri, kad dodos ceļā uz Bahamām. Pirmās kāzas tik tālu prom, pirmais lidojums vienai tik tālu prom. Ar taureņiem vēderā iekšā lidmašīnā un piedzīvojums var sākties. Pēc kopumā 11 stundu lidojuma  un nakšņošanas New York, esmu klāt paradīzē. +27 grādi, saule, silts ūdens, vienkārši pasakains laiks Bahamās. Divu dienu aklimatizācija paiet iepazīstot Bahamas, meklējot perfekto pludmali un fotogrāfēšanās vietas kāzu dienā. Laiks paskrien nemanot.
19. novembra rītā pamostoties, ko tādu pat ļaunākajā murgā nespēju iedomāties. Aizskarus bija baill vērt vaļā, jo to ko dzirdēju, redzēt nevēlējos. Izejot uz terases - jā, saulainās Bahamas biju pārņēmusi vētra. Neskatoties uz draudīgajām debesīm, lietu un vēju mēs turpinājām gatavoties. Ik pa laikam pavīdēja runas, ka varbūt tomēr labāk pārcelt kāzas uz citu dienu. Kas nozīmētu palikt Bahamās vēl uz nenotektu laiku. Tomēr lietus pārgāja un kāzas notika. Tik sireāla sajūta - lieli viļņi un vējš klāj Paradīzes pludmali, jauni un mīlestības pilni Madara un Sergejs. Tas ir jauns, skaists sākums!!! 
Atbraucot mājās, sapņainā sajūta maini vēl ilgi neatlaida. Ceru, ka arī Jūs aizķers šis fantastiskais piedzīvojums! :)